Помпа работи, след контакт включва и след малко спира.Съобщения за грешки няма, код не свети, аларма нямам, бушоните и релетата са прегледани, почистени, разменяни... С изключване буксите на дебитомера или температурния датчик преди него ефект няма. Мотора е 16 кл. и датчик на шайбата няма. Навсичко отгоре съм извън Пловдив и не мога да се добера и до сервиз. Изключвах и акумулатора - не става. След няколко опита се усеща мирис на бензин, значи е въпрос на тоци, ама къде ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Не пали! Помогнете!
Collapse
X
-
A колата опитва ли се да запали, или дори не врътва стартера ?
С първата ми 155 имах подобен странен проблем - помпата сработва, ток има, а като врътна ключа - нищо. Така и не разбрах каква е причината. Случваше се рядко, и на съвсем случайни интервали.
-
Стартера върти, на времена припалва като че само един цилиндър.Опитах се да погледна свещите, щото не съм ги сменял, ама се оказа че нямам такъв шибан ключ.Видях само,че бобините и лулите имат дата на производство като тая на колата, демек 12 годишни...Ако и свещите са същите?
Comment
-
Реална случка c Crashtest (156 2.0ts):наливаме от една бензиностанция бензин в тубичка ..... сипваме в колата ; запали и след 40 сек изгасна...... връти братче не ще. бензин има и смуче ( отзад вони ) отиде той ( с мойта кола) до ОМВ наля в една тубичка 10л 100октанов сипахме....... Изсушихме свещите щото течеше бензин от тях сложихме ги и запали. Така че се замисли от де си заредил ?????????
Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....
Comment
-
Първоначално публикувано от alfape6Стартера върти, на времена припалва като че само един цилиндър.Опитах се да погледна свещите, щото не съм ги сменял, ама се оказа че нямам такъв шибан ключ.Видях само,че бобините и лулите имат дата на производство като тая на колата, демек 12 годишни...Ако и свещите са същите?
Виж за ключе при инструментите за резервната гумаДано никой не ги е свил преди теб.
sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD
Comment
-
Според мен е добра идея да огледаш маркуча за въздух между дебитомер-а и дроселовата клапа за скъсвания. И аз имам грижи с придърпване и липса на мощност от него - сцепен е на 2 места и ен се виждат докато не го свалиш. При теб ако са по-големи може и да се лъже компа и да не пали колата....
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Запалих! Жив и здрав, колега, че ми напомни за бензина... От години слагам само шелски, а в петък реших, че няма да имам време да търся Шел и сложих 10 л в някакво село, а след 2-3 км почнаха проблемите, докато угасих и повече не запалих. Утре ще ида при тея и бая време ще им говоря за мамата... Поне с тоя гаф видях, че направо съм си без свещи и кабели. Почва голямото изваждане. Питах в Александър-ауто новия в Пловдив, а една маца 10 мин. ми обяснява, че такова животно 155 1,6 нема а само 1,7 и 1,8 и също че кабелите са 8 и се продават на бройка, а пък доколкото знам така е при 8 клапановите... Ще видя другаде. Със здраве!
Comment
-
Помагайте колеги,че моита кочина от днес не иска да пали на бензин а вчера си я карах на бензин и си беше добре.Днес сутринта слизам,въртя и не иска акомулатора запояна да згъва от въртене но не пали,обърнах на газ и запали.Оставих я да поработи докато загрее и пак я обърнах на бензин и веднага започна да претриса и изгасна..Кабели и свещи отпадат като причина за проблема защото са нови а и на газ работи.Съмняваме да е помпата но не знам как да разбера дали е от нея като работеше не се чуваше сега също,другите неща който ме съмняват са превключвателя газ/бензин или нещо да се е прецакал емулатора на дюзите.Не знам от къде да започна така че помагайте с каквото можете.Alfa Romeo 155 1.7 TS
Comment
-
Колега,имах същият проблем и се оказа от помпата.Откачи мъркуча който влиза в спирателния клапан за бензина откъм ресервоара,дай на контакт и ако не почне да тече знати проблема е в резервоара.Може и филтъра за бензина в задния калник да е задръстен ако не си го сменял скоро,ама първо виж дали идва бензин да клапана.
Ако идва тогава виж дали излиза от другата страна и ако и там има вече си за сервиз баце.Ако няма от другата страна си за газовия сервиз за смяна на ключ или клапан.
Това са моите предположения.
Comment
-
Първоначално публикувано от jozepe2 Покажи съобщениеkolegi imam alfa 155 niska da pali na benzin,kato 4ukna po rezervara i nekoi varti zapalva 100% li e pompata ili e nqkade drugade problema
Второто,едва ли е помпата,тя или работи или не.По-скоро може да е кабела за захранването й.Може да се е получил лош контакт някъде и като чукаш да се пооправя,ама така пък трябва да ти прекъсва докато върви,като изгуби от друсането контакта.Трябва да си прегледаш цялата система и кабелите,една профилактика никога не е излишна.Аз ако бях прегледал моята още щях да я карам ,а не да я продавам на части.Просто се запали от теч на бензин.
Comment
-
извинявам се за килирицата,значи като чукна по резервара и пали,после си е добре,казаха ми че четките на помпата са се износили и не може да варти за това като чукна и помагам един вид да заварти,та мисълта ми е дали си е за смена помпата или от нещо друго може да е станало така защото по рано ми беше загубила маса
Comment
-
Първоначално публикувано от jozepe2 Покажи съобщениеизвинявам се за килирицата,значи като чукна по резервара и пали,после си е добре,казаха ми че четките на помпата са се износили и не може да варти за това като чукна и помагам един вид да заварти,та мисълта ми е дали си е за смена помпата или от нещо друго може да е станало така защото по рано ми беше загубила маса
Comment
Comment